Alla hjärtans dag.

Idag är det alla hjärtans dag. Vad tycks om den dagen? Är den viktig? Eller är den som ICA-Stig säger, bara en dag som affärena kan sälja mera? Eller är det den mest romantiska dagen på året? Jag tycker att den här dagen är en ganska mysig dag på året :)
Min alla hjärtans dag kommer att "firas" med bio och pluggandes. Jag, Mathilder, Linnea, Alexandra och Anna ska gå och se Valentine's day, det kommer bli kul! Sen måste jag hem och plugga Kemi... Har prov på tisdag :S Det kommer inte gå bra "( Men får se hur det blir...


Igår såg jag och Linnea på en väldigt bra fast sorglig film. En Ung Jane Austen. En sann berättelse om hon som skrev bla "Stolthet och fördom". En film jag gillar vääldigt mycket. Men ett tips; Om ni INTE gillar sorgliga slut. Kolla då inte på den! Började nästan gråta :(
 
från filmen
Satt under hela filmen och funderade på från vilken annan film Tom Lefroy - James McAvoy hade varit med i. Jag visste att den var väldigt romantisk och utspelade sig för längesedan och nu när jag satt och googlade så hittade jag bilder från filmen! Han har varit med i både NARNIA (Första) och FÖRSONING (den filmen älskar jag!)
 <-- Från filmerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0