Fokis tävling!

Surfade runt lite och hamnade på FOKIS blogg, som vanligt :P Och upptäckte att hon hade en tävling där man kunde vinna fina t-shirts på DENNA hemsida. Så tänkte pröva lyckan denna gång och försöka vinna en tröja xP

Och av alla t-shirts som fanns fastnade mitt intresse för just dessa:
Yoshi t-shirten!
Min favorit figur av alla i mario, brukar nästan alltid välja honom när jag kör MarioCar ;) Och han är så söt! I ett annat mario spel som min syster fick i julklapp, kan man använda Yoshi som en "häst" varav han kan äta upp de andra motståndarna x) Hur bra är inte det? En riktig hjälte!


Sen velar jeg mellan dessa två:

I Hate Mondays, This is my lucky shirt
I hate mondays, den passa så bra! Måndagar är verkligen den segaste och tråkigaste dagen under min skolvecka! Jag börjar 08,50 (fast brukar komma 08,15 för att äta frukost i skolan, men,men...) och slutar 16,30 men 1,5 timme franska som sist! Fasar för måndagar x)
Och This is my lucky shirt, skulle behöva lite tur, så den tröjan skulle inte skada att ha x) Inte speciellt efter att jag har varit sjuk en hel vecka och håller på att bli superdunderförkyld! Och det vill jag inte alls vara nu när det bli sportlov och allt. Jag som ska åka iväg och åka skidor.

Så nu får jag allt hålla tummarna för att jag får ett litet pris ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

AHAHAHAH dinosarierna på MARIO :D <3

2010-02-22 @ 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0