Förkyld :'(

När jag äntligen började bli frisk, tror ni inte då att jag går och blir dunderförkyld!? Gaaah! Kommer vara sjuk i evigheter -.-' Orkar inte mer! Nu är jag så täppt i näsan att jag inte kan andas genom den. När jag andas rör sig bara ena näsborren.

Sitter och funderar på vilka individuella kurser jag ska välja, Kemi B? Fysik B? Fotografering A? Grafisk komunikation? Franska 4? Massage? Det är sjukt svårt att välja! Urk, och det måste vara klart snart... Fast som tur är har jag redan läst 100p av mina 300p. Och jag får ju allt merit poäng för språket ;) Aja, nu är det ju bara ca 4 månader kvar innan det blir sommarlov! Tiden har verkligen gått snabbt! Jag som inte trodde att jag skulle klara en dag i skolan innan det hade börjat. Gud va jag var nervös, trodde att klassen skulle vara konstig och att alla kände alla. Men jag hade så fel! Min klass är underbar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0