I am hot!

Har varit sjuk sen i lördags. Feber, huvudvärk, halsont och nackspärr. Vart hemma varje dag, sutti i soffan och kollat på hemmafrustv-program. Så otroligt tråkigt. Och när man tror att det ska komma något halvbra program, så är det repris från gårdagen... Usch va det suger att vara sjuuuuk! Man bara fryser och svettas omvartannat, sen kan man inte röra sig för nacken gör så ont! I måndags grät jag 3 gånger för att jag trodde mitt huvud skulle delas. Hemskt.

Har sett väldigt många filmer och jag upptäckte att jag sett:
- 3 filmer med Amanda Bynes (She's the man, Hairspray och Allt en tjej vill ha)
- 2 filmer med Zac Efron (Hairspray, High School Musical 3)
- 2 filmer med Malin Åkerman (27 dresses, The proposal)

Sen har jag sett ROSA the movie, SATC, Stolthet och fördom, Råttatouille och en massa andra filmer och serier... Jag har tråååkigt! -.-'

Idag så är det GLEE, det har jag sett fram emot hela veckan x)
Bild kommer inte.


Kommentarer
Postat av: Idunn

Krya på dig! :) <3

2010-02-05 @ 22:43:26
URL: http://imnotdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0