Melodifestival

Ingen missade Melodifestivalen igår va?? Då Eric och Andreas gick vidare till Globen! Det var bra val, de andra låtarna var så tråkiga att jag trodde jag skulle somna. Min familj och jag kom på att nästan alla som har gått vidare till final, kommer/bor i HUDDINGE nu! Det är ju coolt, att Huddinge har klämt fram så många bra artister! Salem al fakir kommer från Huddinge, Erick Saade är tillsammans med Molly Sandén som bor i Stuvsta och Andreas Johnson kommer från Huddinge. Det är bara lilla Ola som inte har någon samhörighet med Huddinge ;) Sen var ju också Sonja Aldén från Huddinge, hon gick i skolan som ligger mittemot mitt hus (det är ju coolast av allt!) eller det säger ryktet ^^, Hittade det här på wikipedia också "Under åren 1994-1999 jobbade hon parallellt som musikallärare för ungdomar på à la Carte-teatern i Huddinge" det är på den teatern jag går på. Hahah ;)


Eric Saade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0