Morsing!

Vaknade idag av att Pappa kom väckte mig... Vi skulle fixa Linneas brunch (hon hade sova-över-och-sedan-brunch-dagen-efter-kalas). Så jag skulla upp och laga äggröra, cupcakes, toast m.m. Och jag ville bara sooova. Så ca 20 min senare kom mamma upp och sa att jag var tvungnen att vakna. Suck. Så var som en zoombie medan jag laga all god mat.
Dagen innan, så började det med en helt vanlig dag. Vi var ju lite taggade inför kvällen då vi skulle hem till Mickis och ha kul! Jag som inte hade något annat för mig och ville umgås med mina kära vänner följde med dem ner till Centrum där vi satte oss på Castello och fikade och snacka skit, framtids planer och barndomen. Det var mycket skratt och tårar under den stunden x) Sen gick vi och handlade mat och nis (stavas det så??). Fick skynda oss till pendeln, som vi såklart missade med 1 min -.- När vi kom upp till perrongen såg vi att nästa tåg var inställt och tåget efter det försenat till halv. Så det skulle betyda att vi skulle vänta i 45min på tågen! Missa bussen till deras hus och frysa ihjäl. Mickis kom på att hennes mamma och bror var hemma så hon ringde och bad om skjuts. Vi tackar fortfarande hennes storebror Tommy för att han kom och hämtade oss! När vi kom hem till Mickis gick vi rundvandring i hennes hus, packade upp maten. Gick och hämtade PS med singstar och dansmatta hos Josso där det blev rundvandring också. Sen tillbaka till Mickis, spelade lite Tjolahopp där jag FÖRLORADE så STORT!!! Tror inte att jag varit så dålig på någon spel tidigare x) Sen mötte vi upp Madda och Sally, lagade mumsig mat och sedan började singstar tuneringen. Vi sjöng i flera timmar! Madde vann, gratulationer till henne :) Sen var klockan halv tolv och Sallys mamma kom och hämtade upp Sally, mig och Madde. Supergulligt :) Sen tänkte jag ju titta lite på TV men somnade som en stock framför den.


Tjejerna =)

Juste, fick den BÄSTA låten ever av Mickis. Sitter och lyssnar på den nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0