Skidor

Hej jag vet att det var varit dåligt med uppdatering från min sida den här veckan. Men det är så att jag åker till fjällen imorgon kväll så pappa var varit lite galen med alla skidkläder och sånt ;) Men iaf, jag åker bort på fredag kväll och kommer hem nästa söndag! Så det kommer bli 10 otroliga dagar uppe i fjällen! Även om det bara blir i Björnrike, så är det mysigt iaf :) Min kompis Josso ska ju åka till Alperna, vilket låter jättekul! Dit ska jag och åka skidor någon gång!

Ska sova nu, men internet finns nog inte i vår lilla stuga, det fanns inte förra året iaf... Så ingen uppdatering under sportlovet. Så jag hoppas att alla mina läsare får ett underbart lov!

Om ni vill läsa andra bloggar:
Idunns
Linneas
Twilight1
Twilight2
Viktors

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0