Sommar '09

Sitter och kollar på massa foton under 2009. Saknar tiderna. Saknar sommaren i Spanien. Fast längtar übermycket tills SOMMAR 2010! Woho, det kommer bli så kul!

Lite bilder som jag tänker visa för er  ^^,


På ett tivoli med: Üge, Nicklas, Jennifer, Josefin, Isabelle,   , Anna, Alicia, Jag, Pappa och Linnea.
Mamma är fotograf. Det var väldigt kul på tivolit kan jag allt säga :)

Jag och Josse på en resturang som låg i närheten.

Josse, Alicia, Linnea och Jag när våra famlijer grillade på stranden. Här fixar vi med ett par ipod-högtalare.

Viktor, Jag, Elin och Linnea på Åland.

Jag, Linnea och Viktor på Åland. - Vilkar snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Viktor (sundblomz.blo..)

haha fan vad jag ser cp ut på den där sista bilden på mig:P och så ser jag typ inte ut längre xP

2010-02-09 @ 18:08:47
Postat av: L

åhhhh nej, fan bella! ser helt knas ut

2010-02-10 @ 10:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0