TRÄNINGSVÄRK!

Aj,aj,aj! Jag har sådan tränigsvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Har ont i axlar, mage och baksidan av låren. Så fort jag rör mig så känns det som om benen ska gå av, så fort jag skrattar (vilketinträffar ganska ofta) så gör min mage ont. Allt från idrotten i tisdags då vi gymmade "( Hoppas att det blir resultat bara ^^,

Imorgon ska jag och The Gang till Mickis! Det kommer bli galet roligt! Jag följer med Mickis och Josso till centrum  för att köpa mat innan vi åker hem till Mickis. Sen runt 17 - 18 kommer Madde och Sally! Madde ska träffa sin pojkvän innan, så hon kommer när hon kommer ;) Medan Sally ska jobba och tjäna pengar. Duktig flicka x) Så de kommer nog lagom till middagen ;) Det kommer bli så mysigt så :D


The Gang i Romme :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0