Romme, here we come!

Hej alla fans! Idag var det en otroligt vanlig dag. Inget hände. Blörk. Hade lite franska, kollade på film på svenskan, dansade på idrotten, räknade lite på kemin och sov lite på son. Haha, nää det gjorde jag faktiskt inte idag x) Men det var så tråkigt, så man kunde lätt ha somnat! Sen gick jag till centrum och köpte ett par brallor på H&M fast funtar på om jag ska ha dem eller inte. Sen handlade mamma och jag lite godis som jag ska ha tills imorgon då jag + skolan åker till ROMME! Det kommer bli grymt kul! Hoppas att det blir perfekt väder också! fast nackdelen är att vi ska vara i skolan 06,00 som jag har skrivit innan. Så ska snart gå och lägga mig -.- Fast ska bara äta middag först x)

Aja, nu vet jag itne va jag ska skriva om...
Kolla på min kompis Viktors blogg, han skapade den i måndags (?) så läst den så blir han glad xP

Ska snart sova, ska upp med tuppen imorgon...


Nyår, kolla ringen, lockarna och linserna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0