Rubrik

Vaknade halv sju imorse, vadå "hej jag har självmordstankar!" vem går upp halv sju på en söndag? Frivilligt mer eller mindre? Skulle till Alicias handbollsmatch och sedan till massage, som VERKLIGEN var värt mödan att stiga upp med tuppen ;-) Sen blev det brunch med farmor och faster. Mums! Sen kom de hem till oss och fikade. Sen blev det som alla andra helger, pluggdags. Tråkigt! I både engelska och kemi... Bläää... Men om en vecka är det SPORTLOOOOOV! Och då blir det skidåkning! =D Längtar!

Såg ni Melodifestivalen igår? Hur i hela fridens namn kunde timotej gå till FINAL?! Och Elin Lanto näst sist?! Men tillbaka till Timotej och deras låt Kom. Den var sååå dålig!! Usch! Och Darin, jag trodde så mycket mer om dig. Alcazar och Elin borde gått vidare ;)

Men det var allt från mig.

Jag och Limpan i 6an elr 7an
  -Vilka snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0