Trötter

Igår hände en "pinsam" eller jag vet inte om pinsamt är det rätta ordet, men men. Det hände en sak igår. Vi hade en låång och tråkig skoldag, inget gick som det skulle... När klockan närmade sig tre och det blev franska kände jag att jag inte skulle orka med lektionen. Men jag är inte den som skolkar, duktig som jag är så satte jag mig tillrätta i klassrummet för att uthärda 1,5 timme franska. Klockan tickade på och jag fattade inget av det min lärare sa. När det blev dags att se en dokumentär kände jag att det skulle bli chill, äntligen något lugnt och bra. Där satt jag längst bak i klassrummet, ensam, Anna med Kiriaki och Linnea en rad fram för att kunna se texten. Efter 10 minuter kände jag hur mina ögonlock var på väg ner. Och jag halvsov under hela filmen! Att jag SOMNADE under lektionstid! Det har då aldrig hänt mig! Tänk om jag skulle ha somnat och pratat i sömnen :S Hoppas inte att min franskalärare märkte att jag sov...

Och idag försov jag mig! Skulle ha vaknat 07,30 men vaknade 08,48... PANIK! Då skulle jag gå till skolan. Så jag sprang omkring i huset och stressade, skulle ha tvättat håret idag, men det blev inte så (fast det var itne såå smutsigt som tur är) och tänkte "Hinner jag till idrotten? Ska jag packa ner idrottskläder?" det gjorde jag. Men tur i oturen kom jag bara 30 min försent...

Tror någon att jag behöver sova? Somnar under lektionen och sover för länge under morgonen? Ikväll är det Teater! Men det betyder att det inte blir en tidig kväll, imorgon ska jag vara i skolan halv åtta för att äta frukost. Trötter. Och på torsdag ska jag vara i skolan klockan 06,00! Fast ska åka till ROMME med skolan! det blir allt kul det :) Men klockan sex?! Driver de? Jag kommer vara döööd -.-


Vet någon när Gossip Girl börjar igen? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0