Cheescake

De har gjort om blogg.se va? För nu ser iaf min startsida lite annorlunda ut...

Idag var jag på mammas jobb =D För hade ledigt, igen. Vi övertalade vår matte lärare att vi skulle få uppgifter istället istället för lektion, för matte skulle ha blivit den enda lektionen idag. Halva klassen skulle nämligrn ha omprov i so, så de som klarade provet, hade ledigt. Åt en massa cheescake också, hehe... Linnea och Shelly hade bakat tills idag.

Sen i tisdags var kära SOFIA hos mig! Gud va jag har saknat henne! Och resten av gänget, vi måste träffas sanrt =D Vi snacka på och hade väldigt trevligt, vi kom på massa saker vi gick och sa i 9:an. Som Oh no Oh Noo! Och annat trams ;) Saknar tiderna <3

I torsdags fikade jag med Anna och Linnea, väldigt trevligt! Satt inne på Castello och babbla på i evigheter.

Imorgon ska jag skaffa nytt pass, det går ut snart. Hoppas att det blir bra ;) Ska sen hem till Cattis! Längtar =D Det var evigheter sedan vi träffades.


Sommarn, köpte dessa glajjor ;)

Kommentarer
Postat av: S <3

Awww miss u too! <33

2010-01-30 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0