Trött

Trodde att det skulle bli en väldigt tråkig vanlig måndag idag... Det började klockan 1010, vi hade inte Kemi idag. Jääs! Så vi hade svenska som var låångsam. Sen matte då mina miniräknarbatteriet tog slut så kunde inte räkna så mycket, jag och Mickis snackade lite istället :) Sen Lunch i skolan, som jag fortfarande har och inte JENSEN elr Michael Elias elever har. Men det var gott iaf :) Sen var det engelska med stränga Ingrid :S Henne ska man inte bråka med! Oh nej, så vi fick göra lite uppgifter och sedan hände en grej jag inte tänker skriva om. Och sist med inte MINST! Franska i 1.30 timme! Usch! Fick läxa, gjorde lite uppgifter och kollade på en film som handlade om en svältande stad där de sålde människokött. Kul va?
Hämtade mamma på gymmet efter skolan och åkte hem för att plugga matte. Tråkigt!

Imorgon blir det skridskor! Superkul! Och alla ni som vill se något kul, kom förbi HGY ca 09,30 så får ni se mig vingla omkring som Bambi x)

Aja, ska börja lägga mig. Måste upp tidigt imorgon, ska försöka sätta i linser... Haha, det kommer ju att funka xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0