020110

Okey, jag vet att jag inte har uppdaterat sen förra året ^^ Men har inte haft någon lust att skriva... Så kan berätta lite snabbt va som har hänt.
Mickis åkte till Thailand - kom hem igen.
Bakade med Josso och Madde
Skolavslutning med pizza, pulka och film. SUPERKUL!
Träffat kusiner från Thailand!
Julafton
Släkten kommer igen 25/12, en del av den iaf
Bästa julbordet, hos familjen Fyksen Sooaru! :D
Ser på Avatar den 29/12 väääldigt bra film :D
Skaffar linser ^^
David och Malin firar nyår med oss
Blir sjuk -.-

Är fortfarande sjuk, vilket är så DÅLIGT! Ska nämligen träffa lite kompisar imorgon, så ska vara frisk då! Men, men så det har varit årets sämsta dagar... Och så måste jag börja med min SO grej som ska vara klar till andra lektionen. Men vi vet inte hur schemat kommer att bli. Nu får det vara nog med sura miner, ska kolla på Gossip Girl med L snart. Ska vila så jag blir minst 75% frisk! Och Ids om du läser detta, vi måste vara inloggade samtidigt så jag kan få de übersnygga bilderna :D
Men måste kila, hoppas ni får ett bra lov :D
Ciao

Sofia på julafton :)

Jag och min coola kusin Yasin :D

Carro med en Bratzdock, fick leta reda på de i källaren så att de hade något att leka med tills tomten kom med julklappar. Fast jag skulle dock vara med, för Sofia pratar engelska (liite svenska, kinesiska, thailändska + fler är jag säker, hon är 4 år...) och Caroline bara svenska (liiita engelska, hon är 7år) så jag fick vara tolk x)

Bells och Ids <3

Och jag såklart, hemma hos Ids :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0