Är förkyld!

Har haft nationella i Matte A i torsdags, det är därför jag inte har skrivit något! Så har pluggat under min lediga tid. I fredags var jag ju ledig, tjoho! Men jag drog till mammas skola och hjälpte till lite, det var skoj :) Sen jobbade jag med Frida på Club Jambalaya, tjände lite pengar, sen drog vi hem till Frida för att sova. Kollade på en film sen på morgonen innan mamma hämtade mig. Sen fick vi besök av Pauline, Karolina, Gabriella och Mirabella. Skoj, skoj fast jag somnade när vi tittade på Lilla Kycklingen x)

Idag blir det att plugga. Lärarna gav oss massa läxor eftersom vi hade studiedag i fredags... Tråkigt, men sen kommer mamma och Linnea hem med Ben och Jerry. Hihi ^^, Smaskigt!


Malin, Jag och Patricia när de var här för ett tag sen <3

JAG JUST NU!


Kommentarer
Postat av: Twien (Smycken)

Svar: Haha okej :D

Du får hålla koll och se om det kommer en tävling nån dag då ;)

Kram

2010-01-24 @ 19:02:06
URL: http://twien.blogg.se/
Postat av: alicia den bästa<33333

snyggt xp<3333333

2010-01-29 @ 11:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0