Glee

Började skolan idag, det var så onödigt! Vi hade datorkunskap, där vi gjorde inget. det fanns inget att göra... Jag och Elin spelade lite spel, där jag vann ^^, Sen blev det lunch och sedan matte där jag, Madde, Mickis, Josso och Sally satt och pratade om massa saker. Och när matte lektionen tog slut, gjorde även skoldagen. Klockan 13.15. Kul. Så gick hem slappade, pluggade lite so, slappade och forsatte plugga. Så det var allt, imorgon blir det ännu kortare, ska till skolan 09,00 och göra en utvärdering och få lite papper och scheman slutar ca 12. Kul? Nää inte precis.

Så ska fortsätta plugga innan det blir GLEE på 4:an.





Kommentarer
Postat av: Livsan

jag äälskar glee :)

2010-01-25 @ 13:55:47
URL: http://livmanga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0