Grattis!

Vill börja med att gratta min kusin Clara som blir 11 år idag, GRATTIS!! Ska hem till dem senare och fira hennes födelsedag. Och de kommer vara bruna som pepparkakor, de kom hem igår frårn något soligt ställe.

Igår kom ju Sundbloms över och det var allt KUL! Vi spelade lite mario, okey mycket mario då ^^ Kollade på Titanic och hade mörker kurragömma. Haha, det var skoj! Sen när de gick hem, runt halv två, så kollade jag, Neea och Totti på en film, Nick och Norhas spellista hette den typ. Den var helt okey, inte som jag trodde att den skulle vara.

Den här låten är grymt bra! Har dock inte sett hela musikvideon, så skyll inte på mig om den är dålig.


Kommentarer
Postat av: Anna<3

Heej, heej<3



Najjs blogg<33

2010-01-10 @ 18:07:06
URL: http://pinkladiezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0