Hannah Montana?

Igår hände en väldigt rolig grej. Linnea och Shelly praoar på mammas jobb, Linnea i Theres klass som ligger brevid mammas. Men iaf, när vi skulle säga godmorgon till alla barnen, så kommer en kille och ber att få viska i mittt öra. Visst säger jag, han viskar:
-Är Linnea Hannah Montana?

-Nää, tyvärr. Men bra gissat! Svarar jag. Sen börjar han fråga om vi hade varit med i någon film och blabla... Senare på dagen då vi var på fritids kom han igen och frågade om jag hade vait med i High School Musical. Vilket jag dock inte har, men han tyckte att jag borde flytta till USA och vara med i HSM. Tja, vi får väl se x)

Linnea berättade när vi kom hem att alla barnen hade frågat hela veckan + förra om hon var Hannah Montana. Och när jag sa att det fanns några få likheter blev hon sur. Hehe...




Hmm... Finns det likheter? Va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är så inte lik HANNAH (JÄVLA) MONTANA!!!!!

2010-02-04 @ 15:40:09
Postat av: alexandra

joho ni är juh visst lite lika :D<3

2010-02-10 @ 10:49:39
Postat av: Linnea

NEJ JAG ÄR INTE LIK HENNE!!!!!! <3

2010-02-17 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0