Kallt

Hej vaknade för en stund sen, skönt! Visst, de flesta tonåringar brukar sova mycket längre, men sån har jag aldrig varit, bruakr vakna runt 10-11 och sen är det nog. Sover max till tolv om jag har varit uppe sent på kvällen.
Igår var vi hemma hos mina kusiner, Yonas, Yosef och Yasin. det var kuul! Spelade lite fifa med Yasin, fast jag var inte den bästa, han vann över mig "/ Vi fick väldigt god mat, hehe, kollade på film och kittlades. När vi åkte hem, ca halv ett, så var det -19 ute! KALLT! 

Idag blir det städning och plugg. Måste bli klar med so-grejen! Fast som tur är har jag till på fredag, pfeew! Sen ikväll kommer Sundbloms! Det är allt kul det :)

Men måste kila ner och äta frukost nu, så ha en underbar dag allihop och läs www.imnotdown.blogg.se den är väldigt bra.

 
Jag på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0