Morsning

Sitter här och väntar på att Linnea och Anna sak äta klart frukosten... Annars så går jag ner och börjar på min. Vi ska nämligen bestämma va vi ska hitta på idag, det lutar mot Avatar, fast jag såg den för npgra dagar sen... Men då ska vi inte se den i 3D iaf, det är för dyrt! Sen ska vi säkert vara hemma hos någon också, frågan är bara vem?

Somnade inte förns efter 3 igår, hittade Alicias nintendo och började spela -.- Ska börja vända tillbaka på dygnet snart!

Hittade den här videon, väldigt imponerande måste jag säga, kolla på den!


Men nu går jag ner och tar en macka, så ha det gött ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

vända tillbaks på dygnet...snart...yeyh! jag gör allt vad jag kan för att hjälpa ;) men någon är visst lite motspänstig...;)

2010-01-04 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0