O'boy!

Var hos optikern idag, skaffade två nya glasögon och 30 par linser. Så nu lär jag nog se ett och annat i framtiden. Hade ont i ögonen pga av förkylning så led när mamma och jag skulle handla present till Clara, det blev en tröja från gina. Men sen så skjutsade min snälla mamma mig till Ids :D Där vi åt lunch med hennes systrar och hade otroligt kul! Sen surfade vi runt lite på datorn, hjälpte Eldri med facebook och kollade på extra material från HP6 + lite HP7 trailers. Haha, va vi skrattade. Vi upptäckte också att han som spelar Draco Malfoy (Tom) är mycket snyggare i verkligheten än va han är i filmen! Och han verkade mycket rolig. Iaf, sen skulle Ids på träning så jag fick pallra mig hem till mig, där jag bara har ätit middag och slappat. Måste börja med SOn snart, så det får bli imorgon.


Bells och Ids <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0