Omegle.com

Vaknade för ca 20 min sen, så skönt att sova :)
Igår var det julgransplundring med mormor, kul! Sen kom min kusin Yasin, han skulle hem till mormor sen efter, så vi spelade lite mario på Wii. Sen skulle de hem till mormor för vi skulle till familjen Schönberg och fira liljulafton. Det skulle ha inträffat för ett tag sen, men folk blev sjuka så det blev igår. Jag fick en chokladbok och en chokladfundy elr va det nu heter x) Men det ska bli kul att pröva!

Idag blir det dock bara P-L-U-G-G, så tråkigt... Men måste börja med SOn nu, imorgon är det skola igen :'( vill ha lov fortfarande!!

Läste på en blogg att i Söndags då jag m.fl va på bio så träffade vi Jane från mammas pojkar som gillade Bobby. Tja, jag hade ingen aning om att det var hon, men iaf. Hon var där med hennes mamma och lillasyster och hon frågade mig om det var okey att de gick före i kön för Alvin och gänget hade redan börjat. Och det var helt okey. Hon verkade väldigt snäll, hade fått uppfattning om att alla som medverkade i Mammas Pojkar skulle vara väldigt Bitchiga... Men nu ska fröken Isabella inte vara så fördomsfull.

Jane och jag tror att det är hennes syster.

Jag har aldrig sett programet, så hade ingen aning om vem det var. Men kompisarna började genast viska om "Är det hon från Mammas Pojkar?" "Omg tänk om det är hon!" Värsta coola grejen ju -.-

Btw, roligaste hemsidan som Patricia visade för många dagar sen.
http://omegle.com/ <---- kan man chatta med främlingar! Och vissa är sjukt knäppa. Som jag skrattar x)

Men nu är jag hungrig, ska gå ner och äta lite frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0