Släkten och Tatuering

Har fått mina nya glasögon! :D Woho, de var väldigt schnygga :) Fast det känns konstigt att ha på sig dem... Men har börjat vänja mig nu :P
Så hämtade upp mina glasögon, sen åkte vi hem till min kära mormor. Där firade vi hennes 76 årsdag och min kusin Yosefs 19 årsdag. Mormor fick en värmefilt (som är jättemysig!) Och min kusin fick pengar. Idag var det bara mormors barn som kom över (inte Gunnar med Famlij alltså.). Och som vanligt flummade vi runt lite. Vi kollade på Bedtimes stories för 100 gången, flätade varandras hår och lekte monster. Mitt hår blev helt intrasslat i en hårborst, vilket inte var lika kul. S-M-Ä-R-T-A! Fick också reda på att min kusin ska tatuera sig! Han ska tautera Stockholm Södra (eller på engelska?) mellan skulderbladen. Han ska göra detta den 5/2 så vi hoppas att det har läkt så han kan visa upp det på Linneas födelsedag den 13/2 (fast vet dock inte om vi firar henne då..). Jättecoolt med tatuering! Jág ska självklart skaffa en när jag blir 18 år. Längtar! Och att få köra bil, skoj!
Rihannas stjärnor är väldigt coola :)


Juste! i lördags så drog vi till Röhrs och hade överraskningsfest för Mats som fyllde 50 år! Alla visst att vi skulle komma förutom Mats, och de hade verkligen ansträngt sig att få ur honom från huset och att han skulle vara borta ända tills vi kom. Och när vi hoppade fram och började sjunga "ja må han leva!" Så fick han värsta choken! Han flög upp i luften x) Sen hade vi mycket trevligt hos det mycket trevliga folket.

Ska slappa lite nu innan det blir mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0