HAR GÅTT UT ETTAN FÖR ANDRA GÅNGEN!

Det var nästan en månad sedan jag bloggade. Anledning: jag hade ingen lust. Tyvärr så blir det så ibland...

Men nu har jag SOMMARLOV! Jag har gått ut ettan för andra gången nu! Nej jag har inte gått om, utan ettan i lågstadiet, remember? Fast än så länge så känns det inte som det... Jag har bara varit sjuk, tittat på film och städat. En helt vanlig lördag här hos Pettssons, typ.
Det är bara sjukt skönt att inte behöva stressa med läxor, prov eller gå upp tidigt på morgonen. WOHO!
I onsdags hade jag och några i klassen planerat att tälta på Lida. Jag hade sett framemot det heeeela vårterminen. Vi hade handlat mat, ätit mat på Grekiska kolgrillsbaren och jag och Sally var på väg hem till mig för att packa. När jag hade packat och vi satt och tittade på film kände jag mig inte alls bra helt plötsligt så jag skulle gå in på toa. Och som en blixt från klar himmel började jag spy. Jättemysigt -.- Så jag berättade för Sally att jag inte kunde följa med! buhuuu :'( jag var tvungen att stanna hemma och spy istället för att umgås med mina kära vänner. När Sally hade gått låg jag och tyckte synd om mig själv och fällde en och annan tår för att jag inte fick följa med. Skulle gjort vad som helst för att bli frisk och åka ut till Lida. INGEN bra start på sommarlovet! Så är bara sur och känner mig som en utmobbad spyfluga. Nej inte riktigt, för de ringde och pratade med mig runt 8:a och berättade lite roliga saker. Vilket gjorde att jag kände mig bättre.
Fast sitter ändå här och är arg på mig själv! Varför bli jag SJUK då jag ska hitta på något kul?! Det var liksom sista grejenvi skulle göra  tillsammans innan alla reste/jobbade under sommaren. Madde åker iväg imorgon, Sally på måndag och jag om 18 dagar. Usch! Ska se till att träffa de andra under de andra 18 dagarna som jag är i Sverige. Sen drar jag ju till Spanien! GUD VAD JAG LÄNGTAR!!!!

Nu kommer lite snyggingar från NVDES09 från skolavslutninge :)

Mickis, Josso, Sally och Jag! =D 

Madde, Tony och Michael! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0