"Om vi slutar mäta oss med de som har det bäst. Skulle vi nog märka, vi lever i en FEST!"

Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag har det så bra! Sen senaste gånge jag bloggade så har jag blivit 17, då jag hade en mycket bra födelsedag ;) Sen har Victoria och Daniel gift sig, då var jag utanför slottet. Det var ett så romantiskt bröllop! Sen har jag städat rummet, träffat Alice, varit hos Frida, varit hos Sundbloms och firat midsommar med Fyksen Sooaru, vilket var som alltid SJUKT KUL! Och i år var lite av Sundbloms och en familj med, då spelade vi fotboll mitt i natten :) Och nu har jag packat! Sticker till Spanien imorgon!! Gud vad jag längtar! Har bara packat bikini, linnen, shorts och klänningar i hundra olika färger. När vi väl kommer ner så är Familjen Larsson nere redan, vilket är jätteroligt! Sen kanske i slutet av semestern kommer delar av Sundbloms ner till oss. Vilket jag hoppas för det vore verkligen superroligt! Jag tänker också se till att bli brun som en pepparkaka! Har just nu fulaste brännan x) Riktig bondebränna! I torsdags hade jag "brottarlinne", ett sånt där det går ihop på ryggen och så det ser inte klokt ut på ryggen just nu! Sen har jag också bränna från mina glasögon, har liksom ljusa sträck i ansiktet x) Ibland blir det inte alltid rätt ;)

Nu ska jag äta tacos, mumsigt! =D

Jag i Spanien förra året, på väg  mot klippstranden där vi grillade med Larssons ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0