Röda fötter

Är helt slut. Har ont i nästan hela kroppen. Vill bara sova.
Igår och idag så kastade jag mig i marken, inte en gång utan flera. Personer ramlade på mig och det var kaos.
Det var improvisation med Sabina, Joel, Jonas och Joar. Otroligt roligt! Våran pjäs handlade om ett gymnastiklag som var jättedåliga! Så när vi skulle göra alla saker ramlade vi bara hela tiden. Vi hade fått ordspråk - Hellre fly än illa fäkta, vilket vi gjorde denna föreställning. Vi sprang iväg då vi insåg att vi skulla misslyckas totalt. Hoppas ni fattar x)

Idag hade vi vårt efter längtande VATTENKRIG! Jätteskoj! Jag blev så nerdränkt av vattenpistolerna x)
vi fick också hålla på med ansiktssmink, då jag målade mina fötter till röda converse. Mycket fina, men det kleta ut sig under vattenkriget... Så nu är mina fötter röda. Tog dock inget kort när de var som finast, så det kommer bara att finnas i minnet.
Vi fick också sjunga en truddelutt, dansa och ha skoj.

Tja, det var väl det jag ville skriva. Ha en trevlig fortsatt dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0