Spotify

Sommarlov. Känns så underbart att kunna skriva att jag har SOMMARLOV! Det har ju nästan gått en vecka ;)

Igår var jag och min familj hos Annika, min morbros fru som fyllde 40 år. Stort grattis till dig Annika! Men där festades det allt i alla åldrar till små bebisar på några månader till gammla mormödrar. Fast på slutet somnade jag i soffan. Som alltid. Dagen efter var man väldigt trött och glad över att det inte är skola imorgon ;) Men jag ska på teater läger! Det ska bli väldigt roligt :D Vilket det alltid brukar vara på teatern.

Håller på att fixa med låtar till spotify, har någon en låt jag kan välja?? Sitter och lyssnar på gamla Disney sånger och får en massa minnen tillbaka ;) Just nu är det Skönheten och Odjuret med Céline Dion och Peabo Bryson. Sjukt fint de sjunger! Om jag skulle kunna sjunga så där vackert skulle jag dö lyckligt. Låten finns lite längre ner om ni vill lyssna :)

På tal om Céline Dion, hon ska få tvillingar! Blev jätteglad för hennes skul! Hon och hennes man har försökt i flera år att få barn och nu får de tvillingar! =D De har redan en son på 9 år men de ville gärna ha ett till barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0