T.E.A.T.E.R

Har haft en jättetrevlig vecka på teatern. Vi är 28 personer i alla åldrar. Alla är så snälla och roliga så jag bara längtar till det blir teater igen! Vi har gjort en massa improvisationer, sjungit låtar, dansat, spelat hotellet och framförallt skrattat. Idag skrattade jag så mycket under en impro att jag ramlade ner i gräset! Och vet ni vad det bästa är?! Det är 2 roliga dagar kvar =D Var av den sista dagen (då vi gör några av de roligaste sakerna under veckan händer) är min FÖDELSEDAG! WOHO! Haha, jag älskar att fylla år. Hihi.

Imorgon är det vattenkrig på teatern och då ska det allt krigas! Jag och Alice, en liten flicka på 13 år som jag är kompis med, tävlar mot varandra. Men kommer också att blöta ner alla andra också ;) Höhö, det brukar vara tradition att hälla vatten på L8, Helena och Kajsa (ledarna).

Är bara så GLAD just nu. Skulle kunna le åt hela världen. Blev inte ens irriterad på en person idag, vilket jag alltid brukar bli! Fatta vilket skillnad jag gjort :)
Kommer låta som värsta tönten (??) kanske. Men iaf. Teater-folk får mig verkligen på gott humör. Vilken ålder de än är. Mår bra av att vara på teatern. Som det är just nu skulle jag inte kunna tänka mig att sluta! Har räknat efter och jag har gått cirkus 10 år på a la carte teatern! Det är nästan hela mitt liv! Och när jag var mindre så gick jag på en annan "teater". Hela livet med teaterapor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0