Chokladkaniner

Wiie! Idag så hade elevrådet placerat ut chokladkaniner runt om i skolan. Som vanligt så letade ju alla efter en liten kanin ;) Gissa vem som hittade en? Om inte jag och Mickis! Hon hade hittat en innan och när jag kom till skolan började vi leta och när vi hade givit upp så vände vi på huvudet och hittade en stackars kanin i en växt. Hoho vad jag blev glad ;)
På torsdag ska det vara maskerad i skolan och man vinner priser. Beroende på vad priserna är för något, kanske jag och mina kompisar ska vara med. Skojsigt!

Det är en av de bästa sakerna på min skola, elevrådet. De hittar på en massa saker som vi gör under årets gång, allt från poängjakt till jaga tomten till hitta godis till nattvollyboll! Roliga är de allt ;)


Kommentarer
Postat av: GLEE BLOGG

Hej!



Sv; Ja dom kommer att vara med :)



Välokommen till Glee club iaf :) !

2010-03-29 @ 20:33:07
URL: http://glee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0