I väntan

Kom hem från samtalet, det gick ju bra :)

Har jättetråkigt här hemma. Har tittat igenom alla Vampiers Diaries avsnitten som vi har spelat in, dock missade jag det första "(
Till alla er som inte har sett den, se den! Speciellt om ni gillar vanliga ungdomsserier och vampyrer. Nej det liknar inte Twilight saga så mycket, en av killarna i serien läser New Moon (?) i ett av avsnitten. Haha, då skrattade jag. Iaf, serien går på tosdagar klockan 20 på kanal 9 (okey, jag har ingen aning, men jag tror att det är då iaf) så kolla ;) Alla är så sjukt snygga =D En av killarna (damon) är med i Lost! Fast då dör han rätt så snabbt... Kommer inte ihåg va han heter, men han är på ön med sin syster, en blond tjej som också dör i början av serien.

Damon, Elena och Stefan från Vampiers.



Haha, fulaste bilden x)
Jag har tråkigt så sitter och leker med webcam, och resultatet blir en massa "snygga" bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0