I make the headlines

Det blev shopping igår. Fast inte så mycket "( Köpte två par byxor från Weekday, ett par blå och ett par svarta. Me like. Frida, Linnea och jag traskade omkring där i stan och fick massor med vårkänslor! Ingen snö på marken, solen lyste och vi åt mjukglass! Myyysigt! Men när man kom tillbaka till Huddinge var det berg av snö, grus överallt och grått.

På kvällen kom familjen Schönbergs över, vi åt god mat och hade trevligt. Själv var jag trött, som vanligt, så somnade vid elva. Hehe, tidigast i familjen. Vaknade också 07,50. Säg mig, vilken annan tonåring gör det?? Så har mycket tid nu på dagen som jag kan använda. Dagens planer är nog:
- 14,00 se Eric Saade :D
- Plugga
- Se New Moon extra material!
- 19,00 Gossip Girl, Gillar't
- Kusiner + mormor och morfar kanske kommer på fika och spanien bokning. Längtar dit! Vill bli brun igen!!
Låter inte det som en bra dag? Minus plugget, men det är sånt man måste göra, tyvärr...
Nu kurrar min mage, dags för frukost.
Ha en bra 21 mars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0