I'm Back!

Nu är jag tillbaka från en veckas skidåkning i lilla björnrike! Min familj kom upp sen på fredags natten så att vi kunde åka skidor på lördagen. Lördags eftermiddag/ kväll så komm Röhrs + Maja (en kompis till Malin) hem till oss och åt middag. Sedan på Söndag - Fredag åkte vi skidor med Röhrs, Karlsson + några av deras vänner. Det var väldigt roligt! Vi bowlade och åt väldigt god mat på en resturang. På den resturangen så fick man råa köttbitar och en skitvarm sten så att man kunde steka sitt köttsjälv, vilket var skoj :) På lördagen så åkte alla hem och jag med familj åkte till granfjället Vemdalen. Fast det var dock massa andra människor dör och backarna var isiga så vi äkte tillbaka till kära björnrike där det var mycket färre människor. Så vi åkte ett par åk innan det var dags att lämna tillbaka skidorna. Packnig var det nästa som stod på lista. På söndags morgonen så var det dags att åka hem, där väntades ca 6 timmar lång bilfärd. Under de 6 timmarna han jag läsa ut två böcker och påbörja min svenska läxa.
Juste! Var det någon som såg Gossip Girl och Oscars galan igår? Såg bara halva Oscars, men hela GG, mycket bra ;) 

Och nu måste jag plugga. Matte. Franska. Svenska. Tur att man är ledig idag så att man kan ta den tiden ;) Imorgon ska jag och Anna till hennes mammas jobb och intervjuva lite personer, hoppas det går bra, så slipper skolan då också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0