KANT-dag

Var sjukt tråkigt! Det började med att en äcklig gubbe berättade om knark, sen såg vi på en sorglig film om rattfyllerist där ett barn hade dött. Då var man nära till tårar allt :( Sen var det lite föreläsningar om spelberoende. Vi fick fylla i lite blanketter också, då kände jag mig allt som en duktig flicka när frågorna löd:
Röker du? - Nej
Dricker du? - Nej
Knarkar du? - Nej
Har du snattat? - Nej (elr ett nagellack då jag var bebis, som jag sedan var tvungen att lämna tillbaka och be om ursäkt)
Har du misshandlat någon? - Nej

Osv, är man inte en liten ängel? (a) så för mig som inte håller på med något olagligt eller känner så många som gör det. Var dagen rätt seg. Men om man vill veta om allt det där, så var det nog intressant... Hoppas jag.

Idag pluggade jag och anna klart Son, woho :D nu slipper man tänka mer på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0