Lägg ett O bakom ordet, då låter det som spanska ;)

Först ska jag gratta mina kära vänner Viktor och Anna Sali som fyller år idag! STORT grattis till er båda :) <3
Den här veckan har det varit mycket födelsedagar. Kan börja på söndag, Andu blev 17, måndags blev Basmal 17, tisdags blev Andy 17 och idag blev Anna Sali och Angelika 17 medan Viktor blev 15! Och på fredag ska jag hem till kära Josefin och fira henne. Kulkul :D Längtar också till min födelsedag, vilket är om ca 3 månader? Ska önska mig en massa fint.

Chattar med Josse och det ser ut som vi ska åka ner till Spanien ungefär samtidigt! Hon kommer ner 5 dagar innan men åker hem 12 dagar innan oss. Men resten av tiden får vi tillbringa väl med ett massa badande och solande.
Längtar verkligen att få åka iväg till solen, gör inte ni det? Va naajs det kommer bli :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0