M T W-T-F S S

Kom precis hem från teatern. Det gick braaa :) Jag, Josefin, Alice och Jonas är den bästa gruppen ;) Woho! Vi är grymma. Men iaf, Anna följde med hem idag för vi behöver plugga so, buhu :'( HAr redovisning på fredag så då måste det vara klart. Urk.  ÄR supertrött nu, om ni undrar varför inlägget blir knaaas. Imorgon har jag bara utvecklingssamtal halv elva(?) sen slutar jag, och efter det kommer Anna hem till mig igen och mamma ska ha smyckesoarty för sina kompisar. På torsdag har jag KANT-dag (Kriminalitet, alkohol, narkotika och tobak) så har inte några vanliga lektioner då. På fredag är det som vanligt bara två lektioner. Wiiie! Någon som har märkt att efter monday och thuseday ursäkta min underbara stavning, men jag orkar inte tänka, så kommer What The Fuck( WTF) Knaaaas. Haha. Sov gott.

Jag och systar i fjällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0