Felsms.com

Läser om massa människor som har råkat skickat sms till fel person och hur fel det kan bli därefter. Alla har ju skickat fel sms eller fått fel sms någon gång, eller hur? Jag råkade skicka till Frida istället för mamma en gång. Sen har någon ett väldigt lik nummer som jag så hon hade sagt fel till många av hennes kompisar. Så de skrev massa som ska du med på fest? Grattis på födelsedagen osv. Som tur har det slutat, man blev ju förrvirrad x)
Men här är några hemska/roliga sms från hemsidan :

Till:
Pappa
Sms: Nu ligger jag med en dildo i mig och önskar att det var din istället. Puss
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till en kille jag varit med några gånger tyvärr så skickade jag till pappa istället och vips så hade man klivit ur garderoben. Han har inte sagt något om det till mig.

/Filip

------------------------

Till: Pappa
Sms: Jag har fått reda på vad du du håller på med. Jag hoppas att du inte är så feg att du inte berättar. Jag vill inte bli inblandad i det här. :(
Svar: Jag vet gumman. Jag och mamma har redan pratat om det. Vi ska ordna det här och du ska inte behöva komma i kläm. Puss

Förklaring: Så fick jag reda på att pappa hade varit med en annan och att mina föräldrar har problem. Nu väntar jag på om det ska bli skillsmässa eller inte. Smset var menat till en killkompis som jag hört varit otrogen mot sin tjej flera gånger.

/Julie

-----------------------

Till: Älsklingen
Sms: Jag märkte att jag sket ut min tandborste idag, jätte äcklig är den. Ska jag köpa en ny till dig med?
Svar: Hahahahahahaha, du är störd älskling!

Förklaring: Jag fattade inte varför han svarade sådär så jag va tvungen och kolla om jag skrivit nåt konstigt, och det hade jag ju. För inte hade jag väl skitit ut tandborsten utan slitigt ut den skulle det vara. Slet och sket blandade T9 ihop. Haha ganska roligt :)

/Linda
 --------------------


Kommentarer
Postat av: Twien (Smycken)

Svar: Neej, team Edward ska det ju vara ;)

2010-03-17 @ 13:55:46
URL: http://twien.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tänkte tips om min twilight tävling som avslutas på fredag kväll! :)



http://tthettwilightssaga.blogg.se

2010-03-17 @ 21:23:33
URL: http://tthettwilightssaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0