Nu är det VÅÅÅR!

Gaaaaaaaahh! VÅRSKRIK! FÖR NU HAR DET BLIVIT VÅR! =D
Sol i ögonen
Torrt på marken (fläckvist iaf)
Varmt väder
BLOMMOR
Converse

Gick och log hela vägen hem, för nu känns det verkligen som vår! Visst, det är ju fortfarande snö på vissa ställen på marken, men det är torrt på trotoaren iaf ;) Slutade tidigt idag, som vanligt. Ingen press att man ska skynda sig hem och fixa massa saker, utan kan sitta i soffan och njuta av lugnet. Snart ska jag börja städa och plugga innan jag åker till Josefin! Ska bli så roligt!

Idag vaknade Madde 11,35! Då hade resten av oss haft matte ätit lunch och utmanat varnadra på Robinson. Hon hann däremot till vår sista lektion, samhällskunskap. Under vår rast så höll Andu på att försöka få Sally att skaffa en framtid med honom. Vilket hon inte vill. Jag och Josso erbjöd att sitta barnvakt till deras famtida barn, men eftersom både Andu och Sally är över 1,80 så kommer deras barn växt om oss vid 2 års ålder x) Jag och josso är + 1,60. Sen då vi spelade spel satt Andu och svor, då Sally kom på att han inte skulle vara någon bra förebild för deras barn. Men man kan nu bara vänta och se vad som händer.

Ibland kan jag tycka att det är lite sorgligt att jag inte kommer bli längre än 1,68. När man var ung så kunde man ju alltid hoppas att man blev längre. Men inte nu längre :'(



jag och frida för jättelängesen. <3


Kommentarer
Postat av: Frida

svar: håller med, jag hittade dem på weheartit.com :)

2010-03-26 @ 15:10:50
URL: http://frida7.blogg.se/
Postat av: Frida

De var på tjejkonventet i västerår tror jag, vi tog en massa bilder backstage innan kvartetterna skulle ut på scenen och sjunga :)

Men villken min jag har... Inte den allra snyggaste bilden på mig. Kram <3

2010-03-26 @ 16:49:09
URL: http://agood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0