Nu smäller det!

Nu kommer dagen vi alla väntat på, dagen då vår so inlämning ska vara klar. Har skrivit både rapport och presentation. Hoppas att Stefan blir nöjd :D Vår rektor ska komma och titta på våra redovisningar, vilket gör allt mer nervöst! Men det kommer gå bra, bara att vår power point vill fungera.

Ikväll blir det kanske släktkalas för Linnea, några har inte kommit över ännu. Men annars blir det nog lite slapp i soffan framför let's dance :@ Eller nej föresten, det blir det inte! Helgens planer lyder följande: Middag med Schönbergs, shopping (!) och pluggandes. Måste verkligen shoppa, jag som annars inte brukar vara en shoppaholic, men nu så bara längtar jag efter att få gå iväg och handla nya kläder. Får väl ta med mig en kompis eller lillasyster. Hmm... Någon som vill med?



syster och jag igår ;) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0