Snark

Godmorgon!
Jag är den enda i min familj som är vaken, har varit det i 45 min nu... Känns lite konstigr eftersom mamma brukar vara vakna timmar innan oss. Igår var det ju hos Sundblom där vi åt god mat och tittade på melodifestivalen (vi hade en täcling att man skulle satsa 10 kr på den man trodde skulle vinna, jag trodde Eric, och den som hade rätt fick alla pengar. Vilket var Elin som var den enda som hade röstat på Anna) där vi dansade och sjöng med till låtarna! Det lyssnades också på musik och tittade på filmer och massa annat ;) Men jag som i vanlig ordning somnade när vi kollade på Charlies änglar, vilket var runt 11, och sen sov jag till 2 då vi skulle hem. Haha, så det är kanske inte så konstigt att det är bara jag som är vaken x)

Tycket ni att det var rätt låt som vann? Själv röstade jag på Eric och Salem, som var så otroligt bra! Men varför kom Björn Gustavsson in i Salmes uppträdande?!

Idag blir det tyvärr pluggning till 100% Måste få in alla franska glosor och det snabbt! :'(´
Gossip girl blir det ikväll också och det får man inte glömma! ;)


Träffade Idunn i fredags också! Vi hhade jättekul som vanligt och vandrade okmkring i olika affärer i centrum. Bland annat BR. Då vi gick och tänkte på massa barndomsminnen och att leksaker och barnprogram var bättre för, att vi hade turen att bli födda då x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0