Tjejkvällen

Hoho! Nu är det jag igen ;) Har haft matte prov så behöde lägga ner all min tid på pluggning. Så det var därför jag inte har skrivit något "( Sorgligt men sant, ja vet.
Igår var det en mycket trevlig tjejkväll hemma hos Madde! Där vi spelade spel, dregglade lite på Eric Saade, snackade, åt mat och tittade på let's dance (SKANDAL ATT MOLLY ÅKTE UT FÖRE WILLY!?!?! HUR GICK DET TILL?! HAN LIGGER NU PÅ TOP 3! HATA TV4 LET'S DANCE!) åt massa gott. Sen åkte vi hem runt 12.
Ikväll blir det Melodifestivalen hos Sundbloms. Superskoj! Har inte träffat dem på ett tag. Och ett stort plus är ju att det är (- Min syster kom in med lite popcorn, tack <3) iaf, melodifestivalsfinal ikväll med ERIC! Och Jag och mina vänner tror att han kommer vinna och Salem al Fakir kommer 2:a. Så komemr sitta bänkad framför TV;n och se hur det går :)

Han är så otroligt snygg! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0