Rubrik

Haj (^^^)
Igår var det Zumba som gällde, som vanligt :D Alltid lika kul. Men nu blir det uppehåll i 2 veckor :( Vi hade också uppsatsskrivning i svenska. Där vi fick sriva i 4 timmar, själv blev det bara 2,5. Ska inte tråka ut er på mina tråkiga skoldagar. Ni har säkert så att det räcker och blir över.

En rolig grej som hände idag. Blev inbjuden till Josefins fest som är på fredag =D Yeeaah! Och jag kan gå den dagen också :) Men vad ska jag köpa till henne? Någon som har ett förslag? Kul ska det bli iaf.

Ikväll är det teater då vi ska prova kläder tror jag. Vi i min grupp har tänkt ut klänningar med massa volanger. Väldigt feminit och fluffigt. Det kommer bli supersnyggt.


Haha, såg precis en jätterolig reklam på TV. Det handlade om ett par som satt i en husvagn och tittade på vädret. Där sa de att de inte hade regnat så här mycket på 100 år och att det kommer forsätta i några dagar så de får fortsätta med inomhus aktiviteter. Då sneglar paret på varandra och sedan ställer ut hunden på gården. Sedan zoomar kameran ut och man ser att alla husvagnar göra gunga och gnissla. Sedan blir det svart och 9 månader upp på TV.n och man ser paret på BB med andra familjer och bebisar överallt.Och sist kommer apokets loga (eller vad det heter). Sluuut. Haha, där skrattade jag allt.

Jag i SPANIEN! Gud vad jag längtar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0