Brandalarm

Yeey! Nu har jag köpt födelsedags present till Josefin. Och den är väldigt fin!

Idag gick brandalarmet för någon skulle vara cool och elda upp papper och kottar inne på skoltoaletten. Börjar undra om jag inte går på en grundskola igen. Vi fick gå ut från mattelektionen till framsidan och frysa! Men Designare som vi är, så kom vi på att vi kunde gå in till gymnastikhallen som ligger brevid och värma oss. Haha, där var vi allt smarta. Men när vi kom igen så stank det rök men vi hade bara 30 min kvar på mattelektionen så då bestämde jag, mickis, madde och josso att spela stad och land. Vilket är ett spel klassen spelar så fort det blir lite tid över! Vi gjorde det innan svenskan också, då även IT och NV/a/b var med och tittade på :P Så det kanske blir en ny trend?

Ska måla naglarna svarta nu. Vilket jag tycker är sjukt snyggt! Ska kolla på lite Ghost Whisperer undertiden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0