Översätt svenska ordet till engelska och säg det sedan med arg röst så blir det tyska

Jag luktar klor, K-L-O-R. Efter en simtur med kläder på så sitter fortfarande lukten kvar. Underbart. Hade kemi idag också, men det gick väk åt skogen.
Imorgon är det SISTA skoldagen innan lovet! Supersköööönt! Är så trött på skolan just nu, vill bara ta studenten och bli av med skolan! Under lovet ska jag fira påsk med min kära släkt, ska kanske gå påskkärring med Sofia och Christian imorgon x) För att det är deras första påsk här i Sverige. Sofia och Christian är ju mina små kusiner. Men annars blir det påsklunch som vanligt och på tisdag ska jag till Berlin med familjen minus pappa för han måste jobba... Men det kommer bli väldigt kul! Men kan nada tyska, så får satsa på min engelska istället ;)

Har tittat igenom en del crazybilder från när jag var liten, och jag skrattade så mycket att jag fick ont i magen! Nästan så att man ska lägga ut dem på facebook eller i bloggen. Får pynta rummet med dem så länge ;)

Nu är maten klar, pankaka! Mumsigt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0