Bella & Tyra Show

Tittad nyss på Bella & Tyra show. Usch vad jag ogillade Tyra. Bella var vekligen den snälla tjejen, Kissie var väldigt kaxig, men Tyra. Shiet, hon var som kissie fast i 25 års åldern. Visst, jag vet inte hur hon är i verkliga livet. Men som hon var i deras show så verkar det inte något att ha. Tyckte lite synd om Kisse (alexandra).

Iaf, i torsdag till idag så var jag på min kompis landställe. Hur mysigt som helst! Kändes som att bo i en liten by runt 1800 talet. Ibland. När vi inte tittade på TV x) Men annars hade huset kvar samma stil, vedspis, rummen var likadana som om det var 1800 talet (?). Sen bodde det 4 ekorrar i huset! Och de var så orädda de gick omkring runt fötterna på en. Jag som är vääärsta fegis vad gäller djur "gömde" mig bakom mamma och liksom använde henne som sköld. Tänk om ekorren skulle klättra upp på mig! När i gick in kunde jag slappna av ;) Men eftersom det var så OTROLIGT bra väder ute så satt vi och målade en "kör sakta" skylt med en ekorre på ;) Så att de inte skulle bli överkörda. Under tiden vi var ute fick jag mig lite bränna. Känns väldigt bra!

Katie, kvinnan vi var på landet hos bland annat, gör de mest otroliga smycken! Gullig som hon alltid är fick jag ett armband, där jag fick välja stenar och berlocker. Superfint! Har ett hjärta, peace, blomma och ett X som står för puss på engelska. Stenarna hade ett coolt namn som jag inte kommer ihåg men de är ljusgrönblåa och så är det klot med olika mönster som sitter var 6de sten/berlock. Fotot blev fail, så det kanske inte kommer upp något.

Ska gå ner till Linnea och kolla om hon vill ha lite chips ;) Fast tror inte att vi har något... Sen ska jag sooova! Ska kanske på magdans imorgon med mamma lilla. Skoj.
Juste! Har ni sett den nya eclipse scenerna som finns på olika blogga?! SJUTK BRA! Längtar =D

Sov gott nu alla
Mon amor ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0