Nytt inlägg

Hej, jag vet att jag ar varit DÅLIG på att skriva. Men har haft massa stora prov de senaste veckorna som jag kände att jag behövde lägga ner tid på. Så förhoppningsvis så ska det bli bättre nu ;)
Veckorna har varit precis som alla andra skolveckor, fast med massa prov hit och dit. Men i torsdags var jag på Alicias och Claras föreställning som var mycket bra, fast mycket fnitter ;) Sen igår var det ju valborg, så Fyksen-Sooaru kom på middag vilket var som alltid JÄTTEROLIGT! Vi stack ner till brasan en timme eller så innan vi cyklade tillbaka till mitt hus och tittade klart på en film. Tog en massa fina bilder som kära Ids har på sin kamera. Så de kommer upp när hon laddat över dem till the computer.
Idag blev jag väkte väldigt tidigt för att familjen skulle titta på när min kusin hade SM-tävling i Judo. Fattade ingenting om regler och sånt med jag tycke att min kusin var väldigt duktig! Under pauserna spelade jag, Linnea och en annan kusin fotboll, där jag visade mina skills...
Vi ska få gäster senare på dagen och imorgon ska vi fira min söta kusin som fyller 5 år! Grattis till Sofia :)
Men nu måste jag läsa lite engelska. Jippie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0