Butterfly fly away

Vaknade halv nio imorse, vet inte vad jag tänkte med då jag ställde klockan en timme senare än vanligt... Så jag sprang omkring som en galen gris medan jag försökte hinna i tid. Hade idrott första lektionen så fick packa ner alla idrottskläder samtidigt som jag borstade tänderna. Men som tur var han jag i tid.

19 skoldagar kvar nu! Fatta vad underbart :D Jag och mina kompisar tälta på lida, yeeeaaaah! Ska bli väldigt kul! Sen ska NVDES09 spela (?) paintball, spännande. Har aldrig gjort det innan, så det ska bli kul. Jag längtar sjukt mycket efter sommarlovet. Det kommer hända så mycket kul! Men tyvärr så kommer jag missa en del när jag är i Spanien... Tjejorna ska till maddes land vilket jag inte kan följa med till :( Sen missar jag lite biopremiärer, så får ta igen när jag kommer hem igen ;) Ska ju till Göteborg och ungefär samtidigt kanske mina kompisar ska dit också! Kulkul!

På torsdag ska jag till Cattis land till lördag. Det är jättemysigt där! Och Kaite lagar den godaste maten som finns!  Haha, sant som det är sagt :P

Mamma ropar ska hjälpa till att bära bord och stolar. Hare gött :D


Kommentarer
Postat av: Anna

heej, fin blogg<3

gå gärna in på våran blogg och kommentera ;)

/anna & amanda<33

2010-05-15 @ 12:01:39
URL: http://pinkladiezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0