Hej Nalle Puh

Idag åt jag och mina käraste vänner på grekiska kolgrillsbaren. För det var potatisbullar och blodpudding i skolan och vi hade håltimme från 11,20 till 13,30 så vi stack till centrum och åt mycket god mat! Vi kände oss fancy när vi satt där med massa vuxna ;) Och som vanligt pratade vi i massor ;)
Inga bilder kom dock eftersom vi var spontana och tog inte med kamerna. Madde och Josso köpte Harry Potter 6 gör 50 kr :O

 


haha skoj va? ^^,

Halva klassen hade engelska nationella idag, hörförståelse. Och gissa vad som hände när jag hade de sista sidorna kvar. Jo jag får NALLE PUH LÅTEN I MIN HJÄRNA! Fatta vad irriternade! "Hej Nalle Puh. Hej Nalle Puh. vad är det för äventyr du ska ut på. hej Nalle Puh. Hej Nalle Puh. Du din goa dumma lilla björn. ... Ior en åsna är hans vän och kängu och lille ruuuh." och så vidare. Så när jag försökte konsentrera mig texten började låten i mitt huvud vilket gjorde allt svårare. Buhu :( Hoppas det gick bra, sen efter skolan så gick jag med Madde till kvarnen där vi köpte Ben och Jerry glass (som man kan köpa grån GB för ca 23kr) som hade extra pris så det kostade 8 kr! Den var feett god ;) Och nu har jag bara degat i soffan, ska titta på cougar town snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0