Dag 9, Maj

Jag har ont i örat "( Det är som en knöl på öronsnibben som gör så in i skogen ont :'(
Igar var jag med Alicia till hennes skola, kul men väldigt kallt. Därefter åkte jag och mina systrar till Heron City och åt fett god kebab och såg på The Last Song. Den var väl helt okey, väldigt sorglig... Så alla i biosalongen satt och grät. Förutom jag. Jag gråter aldrig till filmer. Vet inte varför, det bara blir så, visst kan jag känna att det är på väg med tårar. Men innan jag börjar gråta är det sorgliga i filmen över och jag är inte ledsen längre. Senast jag grät var till Titanic som jag såg för flera år sedan. Där fick ni reda på lite fakta om mig.

Idag ska jag troligtvist till Sallys föreställning :) Skoj, ska prata med de andra tjejorna om de vill följa med. Lät som Josso ville det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0