OMG JAG KAN SKRIVA!

Woohohoohohhooo. Här har ni beviset på att jag kan skriva! Vet att det var länge sedan nu... Men jag ORKAR inte skriva mer. Just nu är det inget som händer. Blöörk vill bara sluta skolan och ha sommarlov. Gud va skönt med somamrlov! :D Ja, jag vet att jag precis har slutat höstlovet... Men det vore så skönt att bara ha lov hela tiden xD
Efter gymnasiet så drar jag nog till USA som au pair. Då blir det typ "lov" varje dag...
Satt barnvakt hos mina gulliga kusiner i fredags. SKOJ!
Aja, nu ska jag plugga idrott -.- dööö. Måste få MVG på detta prov för att få MVG på kursen. Jippi...
Juste!! Ska till ullared nästa helg med familjen och en till familj ska bli skoj. DÅ blir det allt shopping! Och den 17 november ska jag och tjejen (och våra familjer), på bilden, se HARRY POTTER 7 del 1. Längtar så in i h-vete! Det ska bli jättekul!


Idunn och jag julen 2009. Vi är de coolaste som har gått i ett par skor ;) <3

P.s jaaao läs min syster Alicias blogg! http://www.aliciaspetterssons.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0